Yoma, Piru och Mårran. Mina små ögonstenar

jag har sökt upp gammla bilder på mian ögonstenar



Mårran sover så gullit men det är inte lätt att hinna ta en bild på henne



Jag ropade på Piru och det här är vad jag såg



Såg här såg det ut från datorn där jag satt

Piru tror att hon måste vara ner packad när vi flyttar söder ut

När jag skulle flytta ner till Linköping från Umeå så trodde Piru att hon också skulle packas ner



Dumma Matte som envisas att jag ska ha halsband på mig, det klirar ju en massa



Och så säger hon mitt namn och håller i en konstig sak som säger klick

Ja, de var de bilder som jag tycket var de gulligaste som mina ögonstenar har givit mig. Yoma hade bara varit hos mig i några dagar när bilderna togs och bilderna på Piru och Mårran togs någon vecka innan jag flyttade från Umeå.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

fina bilder :-)

2009-03-11 @ 07:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0