Julen!

Då vad det jul och här kommer lite bilder under dagarna.



Julafton med Jimmys familj (bilden är tagen med Jimmys nya digitalkamera)



Jimmys mamma Lilian



Yoma är med på ett hörn också, kanske faller det ner något gått?



Okej, det föll inte ner något då hoppar vi upp på matte i stället



Matte kliar mig under hakan



Kanske har matte godis i handen? Bäst att vi sitter stilla



Vad är det där för något husse håller i, går det att äta?



Lilla Elsa



Fler bilder på Elsa



Elsa har gammel farmors käpp.



Jag fick också några julklappar



Fina halsband och halsduk och mössa. Det halsbanndet jag har på mig fick jag av Lilian.



En mask som Jimmy fick av sin syster



När vi är på väg till eller från Jimmys kusiner



Här får jag mer Julklappar



Sitter och ser på Jultomten



Sista bilden från i går och Julafton


Men jag ska sätta in mer bilder när Jimmy har tagit fler och så blir det nog många bilder på Nyår också så orora er inte för bilder kommer alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0