Flera söta bilder

Jag har fått bilder från en kompis som har en digitalkamera och hon har tagit några bilder på mig och mina små djur =)




Har du mat? Annars så kommer jag inte =P



Jag vill också leka med elden matte, precis som husse gör...



Ge mig min pinne!! Jag hittade den juu! =)



Jag har en boll, det har inte du =P



Titta här kommer jag springande med en boll i munnen! =)



Vad solen är stark =)



Leker med en kompis i solen och gräset



leka mer!



Jag är en knähund och min matte säger inget om det, hon bara kramar mig och ge mig mycket kärlek =)

Här luktar det gott

Här doftade det gott, kan det finnas godis här? =)

Yoma och sina vänner

Här är vi som är söta. Kanske vi kan tigga till oss lite godis?

Ja, några godbitar,det kommer mer under tiden som tiden går. Jag har nu själv en bra mobilkamera så jag ska försöka att ta bilder hela sommaren =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0