Nu är det sommar... på gott och ont...

Sommaren är här men värmen och solen, jag är trött och less på det mesta nu, men det sägs att sorg är något som går över, men det har jag svårt att tro.

Just nu känner jag mig ensam och trött, öven när jag är bland folk så känner jag mig ensam. Det är få som vet det och jag vet inte vad jag ska säga till de som bryr sig. Jag kan bara se fram emot det som kommer efter det här livet. Och ni som läser detta behöver inte oroa er över att jag ska göra mig illa, jag har lovat någon som jag verkligen bryr mig om att inte skada mig. Yoma behöver mig också och mina små råttor och mina vänner.

Idag kommer det inte några bilder för jag har inte haft ork efter mina tre veckors sjukdom så ni får vänta tills nästa gång jag skriver något, kanske imorgon eller nästa vecka efter att jag har slutat skolan, Men jag kan säga att just nu så ligger Yoma och sover som en stock för det är varm. Han är så lung och go, man kan inte tro att det är samma hund som när han var liten tuggade på allt och alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0