Träning i full gång! =)

Nu håller jag på att träna lilla Yoma i att komma tillbaka och att ligga ner, jag ska även börja med att lära honom "kontakt" Det kommer att bli svårare, men nu när jag mår lite bättre efter allt som har hänt mellan Jul och nu. Jag kommer att lägga upp bilder.



Jag leker när Matte inte ser på, men jag har varit duktig och kommit när hon har ropat på mig.




ÄNTLIGEN, har jag fått tid på psyk och kommer att få hjälp, Yoma och mina vänner har verkligen funnits hos mig när jag har behövat det, min lilla Yoma är verkligen hjälte i mina ögon, jag funderar på att skriva till härliga hund om hur han har hjälpt mig genom allt svårt. Hundar förstår verkligen hur man mår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0