Har nu börjat att träna Yoma lite, Men har fått mer problem...

Som sagt, har börjat att träna Yoma mer nu. Han fyllde ett år för några dagar sedan, han har börjat lyda mer men han har fortfarande svårt att konsenterar sig. Men han är som sagt bara ett år.

Jag har fått mer problem så jag kämpar på mer än vanligt nu. Pappa tycket att jag skulle sälja Yoma, men det kan jag inte, han är mitt barn och man säljer inte sina barn, det gör man bara inte. Han är en av få saker som håller mig uppe just nu.

Men nu kommer två bilder på mig och Yoma som tränar.



Gudmor! Titta vad fint jag kan stå!



Matte kämpar varje dag, men ibland så orkar hon träna med mig och då blir hon så glad att jag sakta lär mig vad hon vill att jag ska kunna.



Vist är matte söt?



Här tog husse en bild baki från. Vad tänker han på? Matte kom ju inte med =)



Suddiga bilder för att det är skyning ute. Men jag är söt ändå =)



Här får jag godis =D



Här fick jag massa berömm, YAY! =D



Matte ser inte så glad ut, men hon har mycket att tänka på, stackars henne, men hon kämpar vidare.



Titta titta, jag stod i flera minuter!



Hihi, matte behöver inte ens hålla i kopplet längre



Men det gör hon i alla fall, men titta, det är inte sträckt =)



Tappade matte något?



Nej det gjorde hon vist inte. Men hon hade godis i handen som jag fick sedan =)



Och sista bilden som togs innan jag fick busa av mig.

De släppte mig när vi skulle in och jag sprang iväg och fick labbestig och det var jätteroligt, jag sprang runt matte flera gånger och hon bara stod och ropade på mig, hon har slutat att jaga mig när jag springer som en galning. =)

Kommentarer
Postat av: Diana

vad söt Yoma är :) fast det du säger om att han har svårt att koncentrera sig, det har min hund Tor också, och han är 4 år :P men du ska se att det kommer gå bra om du bara ger dig på att träna, träna, träna :)

2009-09-20 @ 21:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0