Två bilder jag måste dela med mig av.

Jo, det är så att jag har nu börjat att föda upp möss och råttor, min och min kompis lilla mus fick ungar i förr går, jag har inte hunnit ta bilder på de än, men ska försöka göra det i morgon när det är bättre ljus. Men när kommer mamman.

I have now started to breed mice and rats, I have now 9 little mice kids to look after. I have only a pic on the mother, but I'm going to take some more later on the kids.




Titta vad stor jag är nu, men jag har 9 barn i mig.


Jag ritade av en bild på skapande och här kommer den.



I took this pic from deviantart
The color isn't right I took what I wanted.

Kommentarer
Postat av: Sister L

FIRST OF ALL LOOOOOOOOOOOOOOOVE THE ART WORK. MVG. WELL DONE SIS,!!!



Second...........by the looks of the shots yoma looks grrrrrrrrrrrrreat.



Jag skulle dock vilja se fler bilder från sidan där fotografen sitter på halvhuk. Tycker dock från de foton jag sett att han börjar se ut som en riktig labbe hane nu.



Han ska inte vara en smal jaktis och jag är glad att han har fått kropp nu !! Men väg honom gärna nästa gång du är på djurmagasinet så du kan kolla av vikten. Han bör nog inte gå över 40 kg.



Vi gillar honom skarpt här! =) Super fin kropp,. Nala vill gosa med honom.



Man behöver inte träna hund varje dag. Ha inte dåligt samvete. Man gör det man orkar. Det viktigaste är att man har en glad hund som får gå ut och röra på sig och som får bra och god mat.



Orkar man sedan träna sin hund några ggr i veckan är det ett fantastiskt plus.



Du gör ett kanon jobb och hälsa Ingemar att det är inte tal om att sälja YOMA. Han är din älskling och ditt barn och han skulle inte må bra av att byta hem. Inte när han har två kärleksfulla föräldrar samt ett gäng syskon (the rats) =)



PUSS PÅ ER ALLA . I MISS YOU LOTS AND LOTS!! =)

2009-09-14 @ 20:46:03
URL: http://puregoddessandpumba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0