Det har varit ett tungt år 2010

Ja, då var det ett nytt år igen, och jag kan inte säga att 2010 tillhör mina bästa. jag har varit sjuk en längre tid och även att jag är depprimerad gör inte livet lättare, men det har funnits små ljusglimtar här och där.




Vi har ju alltid det här lilla trollet som får mig att le oavsett hur ont eller dåligt jag mår.



Han är mattes ögonsten även när han sover

Åh titta på mig jag är så sööööt =D

och vem kan glöma när han tog min kompis toffla och bar i väg med den

Det har inte funnits någon tid att ta nya bilder, men det ska nog bli ändring på det nu när jag kanske kan börja må bättre.

Många tack till min syster och till killen som aldrig slutar att försöka få mig att le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0